כמה עולה התקנת מדרגות עץ 

כאן תוכלו לדעת כמה עולה להתקין מדרגות עץ – המדריך השימושי שיעזור לכם בבית או בעסק, רוצים להתקין מדרגות עץ ? אם כן, תיווכחו לדעת כי כיום ישנן מספר רב של אפשרויות. ישנם סוגי עץ שונים…

כל נגר או קבלן, וכמובן כל עבודה המשתייכת למדרגות עץ זקוקים למגוון של עץ במידות שונות. לכל עץ יש את הטקסטורה והאופי שלו, הבא לידי ביטוי במראה אחר, תכונות כימיות, טקסטורות ותחושה ייחודית שהוא מביא. כל פרוייקט מעץ הינו שונה ונותן תחושת סיפוק עמוקה וחמה, משום שכל עץ הוא שונה ומגוון. אפשרי בהחלט גם לבצע שילוב של מספר עצים שונים מה שיהפוך את הפרוייקט למעניין יותר. ישנם מספר שילובים כגון עץ מייפל ועץ אגוז, או עץ אלון כפרי עם אגוז אפריקאי מצוייר. את מדרגות העץ ניתן להפיק מכל סוג עץ קשה או רך כמו לדוגמא אגוז, מהגוני, מייפל, אורן, בוק, טיק, אלון, במבוק ועוד.

מדרגות עץ בכל מידה שתרצו 

לאחר שתבחרו את סוג העץ המועדף עליכם, תוכלו להזמין בהתאם למימדים הדרושים לכם. אנו נבצע במחסן את כל התהליך הדרוש מחיתוך ועד הדבקת המדרכים בצורה מדויקת, כמו כן ברוב המקרים המידות של מדרגות העץ כבר מוכנות מחו"ל להתקנה.

עלות התקנת מדרגות עץ סטנדרטיות כ200 ש"ח לפני מע"מ וללא חומר. צריך לזכור כי סטנדרט פירושו - בפנים הבית, ועם תשתית מוכנה להתקנת המדרכים, לדוגמא אם נרצה מדרגות מרחפות, נפנה קודם למסגר שיבצע את התשתית, ובשלב שני נבצע את התקנת העץ. 

אילו מדרגות עץ נפוצות בישראל ?

כאמור את סוג מדרגות העץ יש לבחור לא רק לפי הטקסטורה אלא גם בהתאם לאופי המאפיין את העץ עצמו, תכונות אשר צריכות להתאים לאיזור התקנת המדרגות. סוגי העץ הנפוצים כיום הם :

  • ·מדרגות עץ אגוז – עץ האגוז פופולרי בעולם התעשייה וכן בבתים הפרטיים ועסקים. על מנת להתמודד עם הטקסטורה שלו, רצוי ללקוחות לבחור את הלוחות עץ מתחילת הפרוייקט, זאת בשל גיוונו הרב גוני (צבעים בהירים וכהים). כיום בישראל האגוז האפריקאי והאמריקאי הם הפופולרים ביותר.
  • ·עץ אלון – עץ חזק ומאסיבי במגוון סוגים (אמריקה, אירופה, קנדה) העץ השכיח ביותר בקרב אנשי ענף הנגרות בישראל.
  • ·עץ מהגוני – עץ טרופי עמיד וחזק במיוחד בעל צפיפות גבוהה. עץ מהגוני טרופי יהיה מתאים גם למדרגות חוץ ברוב המקרים בשל עמידותו למזג האוויר ולמים בצורה ייחודית מאוד.

איזה עץ לבחור, צפו בסרטון!

נגן וידאו
חוזקה 1

מחסן עצים בצפון

במחסן העצים שלנו נעמוד לרשותכם בכל עת, בבחירת סוג העץ ואופן הביצוע, עם מומחים מהתחום והשראות רבות לביצוע.

אנו מגיעים לכל מקום בארץ, עם שירותי ההובלות שלנו.

בנוסף, מתחייבים לתת מחיר הוגן לכל לקוח, ומאמינים באיכות ושירות ללא פשרות.

חוזקה 2

שירות מחסן העצים שלנו

נגרים, קבלנים, אדריכלים, ועוד מספר אנשי מקצוע מגיעים אלינו כדי לקבל שירותים, לכן אם יש לכם כל שאלה, אנו נשמח לעזור ולתת פתרון.

אם יש לכם דק בגינה ואתם צריכים לחתוך אותו, במחסן העצים יש אנשי מקצוע מסורים שישמחו לעזור לכם להגיע למידות  הרצויות.

חוזקה 3

מחסן עצים לנגר החובב

במחסן עצים שלנו יש מגוון רחב של סוגי עצים, שבאמצעותם ניתן להגשים כל פרוייקט שעליו אתם חולמים,  והמחירים שווים לכל כיס.

ישנם סוגים רבים של עצים כגון: קרוליינה, אורן, אלון אדום, אלון לבן, אלון מבוקע, אגוז, מהגוני, מייפל, בוק, פופלר, אבוני, פוליסנדר, סידר, אוביצ"ה ועוד.


מבין לקוחותינו

© כל הזכויות שמורות ל-אגוז המרכז ליבוא מוצרי עץ | Design.Code.Honor by benjo.co.il

בחזרה למעלה