המדריך לתחזוקת פלטות עץ לשולחן

חשוב לצבוע את הפלטות עץ מלא לפני שימוש בצורה מקצועית כדי לאטום ולהגן עליהם. פלטות עץ מלא למשטחי עבודה למטבח מספקים יופי שקשה לנצח, כאשר כל עץ ייחודי ובעל אופי משלו.

כאשר אנו מחפשים לרכוש שולחן אוכל, חשוב לשים לב לטיב העץ על מנת להבטיח עמידות לאורך זמן. שולחנות מעץ מלא עומדים בדרישה זו ולכן אנו ממליצים לרכוש פלטת עץ מלא, אשר נחשבת לפלטה חזקה במיוחד בשל מבנה הסיבים המרכיבים אותה אשר מלוכדים היטב. מנגד, חומרים זולים יותר כגון דיקט, סיביט או MDF, צפויים לבלאי משמעותי ולחוסר עמידות בזמן קצר יחסית. כמו כן, חשוב לדעת לתחזק את העץ לפני התקנתו ואחריי. במאמר זה נביא מספר טיפים משמעותיים אשר עשויים לשפר משמעותית את עמידותם של פלטות העץ שתרכשו בביתכם.  

כיצד נסיר שריטות בפלטות עץ?

באופן טבעי ישנה שחיקה של העץ בחלוף הזמן בשל נזקי בלאי כגון שריטות. ניתן להסיר את רוב השריטות הקלות/השטחיות באמצעות שיוף של המשטח על ידי משייפת או נייר שיוף. חשוב לשייף לכיוון סיב העץ, כאשר שריטות על משטח עץ למטבח מעץ מלא בדרך כלל יוסרו על ידי נייר זכוכית 180. כמו כן, במידה והשריטות יהיו עמוקות יותר, יש להשתמש בנייר זכוכית עם מספר קטן יותר לצורך קבלת תוצאה טובה יותר. לאחר הסרת השריטה מהעץ, אנו נקפיד לנקות את האבק שנוצר על פני המשטח ולאחר מכן נמלא את העץ בחומר המיועד לכך או באמצעות חתיכת עץ קטנה (כמו פאזל) ונשלים אותה עם דבק נגרים באופן מלאכותי. לסיום, נצבע את העץ מחדש עם יסוד ולכה. אנו במחסן העצים אגוז נשמח להעניק לכם סיוע בכל השלבים שצוינו על מנת שאופן הסרת השריטות והטיפול בפלטת העץ שלאחר מכן, יובילו לתוצאה טובה ויעילה. 

איך לצבוע פלטות עץ או שולחנות עץ מלא

1. ניקוי הפלטה - אם הפלטה מלוכלת או מוכמת רצוי לנקות בצורה פשוטה.

2. יסוד לעץ - לצבוע עם יסוד לעץ (שקוף) מכל הכיוונים, היסוד הוא שכבת הגנה ראשונית לעץ.

3. שיוף - חובה לשייף לאחר יסוד עם משייפת חשמלית, נייר 180 (רצוי).

4. צביעה בלכה - יש כמה סוגי לכות למכירה, רצוי להתייעץ איתנו ונשמח לעזור, כמו כן נצבע את הפלטה פעמיים בלכה אקרילית על בסיס מים לאחר יסוד לאורך סיבי העץ (ניתן לשלוח לנו תמונה של הפלטה לצורך הדרכת צביעה).

איזה עץ לבחור, צפו בסרטון!

נגן וידאו
חוזקה 1

מחסן עצים בצפון

במחסן העצים שלנו נעמוד לרשותכם בכל עת, בבחירת סוג העץ ואופן הביצוע, עם מומחים מהתחום והשראות רבות לביצוע.

אנו מגיעים לכל מקום בארץ, עם שירותי ההובלות שלנו.

בנוסף, מתחייבים לתת מחיר הוגן לכל לקוח, ומאמינים באיכות ושירות ללא פשרות.

חוזקה 2

שירות מחסן העצים שלנו

נגרים, קבלנים, אדריכלים, ועוד מספר אנשי מקצוע מגיעים אלינו כדי לקבל שירותים, לכן אם יש לכם כל שאלה, אנו נשמח לעזור ולתת פתרון.

אם יש לכם דק בגינה ואתם צריכים לחתוך אותו, במחסן העצים יש אנשי מקצוע מסורים שישמחו לעזור לכם להגיע למידות  הרצויות.

חוזקה 3

מחסן עצים לנגר החובב

במחסן עצים שלנו יש מגוון רחב של סוגי עצים, שבאמצעותם ניתן להגשים כל פרוייקט שעליו אתם חולמים,  והמחירים שווים לכל כיס.

ישנם סוגים רבים של עצים כגון: קרוליינה, אורן, אלון אדום, אלון לבן, אלון מבוקע, אגוז, מהגוני, מייפל, בוק, פופלר, אבוני, פוליסנדר, סידר, אוביצ"ה ועוד.


מבין לקוחותינו

© כל הזכויות שמורות ל-אגוז המרכז ליבוא מוצרי עץ | Design.Code.Honor by benjo.co.il

בחזרה למעלה